HTML

Kert a harmadikon

Friss topikok

  • rpallagi: Remélem nemsokára learatod az idei első terméseidet! Ha segíthetek a kert tervezésében akkor hallg... (2012.05.21. 16:37) Lila foltok
  • pzta: Szia! Ha szabad megkérdezni, mekkora erkéllyel rendelkezel? Én is arra szánom magam, hogy kertész... (2012.04.23. 18:48) Sziasztok!
  • lincike_: Szia! Épp most találtam meg a blogodat. Én is MonJardin, én is balkonkertészkedem és én is kipróbá... (2012.04.23. 11:17) Nem szeretem a tőzegcserepet
  • Gyömbérkeksz: Jajj, nagyon szépen fejlődnek, köszi! Mindegyiken vannak szép friss hajtások, már csak az kéne, ho... (2012.04.18. 12:57) Kaptam szamóca palántákat!
  • doroka: @manoful: Az enyém sem sokkal nagyobb, ekkor területen is meg lehet valósítani szuper dolgokat! :) (2012.04.18. 11:47) Vetés

Címkék

2012.04.18. doroka

Új öntözőkanna

photo 19.JPGÚj öntözőmannát kaptam szülinapomra az egyik barátnőmtől (a lila az). Nagyon nagyon örülök neki, ezúton is köszönöm. Remélem nektek is tetszik. Most hogy jobb idő lett, rajta vagyok az erkély csinosításán, hogy legszebb állapotában várja a melegebb időt és növényeket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kertaharmadikon.blog.hu/api/trackback/id/tr404456776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
-->
süti beállítások módosítása