HTML

Kert a harmadikon

Friss topikok

  • rpallagi: Remélem nemsokára learatod az idei első terméseidet! Ha segíthetek a kert tervezésében akkor hallg... (2012.05.21. 16:37) Lila foltok
  • pzta: Szia! Ha szabad megkérdezni, mekkora erkéllyel rendelkezel? Én is arra szánom magam, hogy kertész... (2012.04.23. 18:48) Sziasztok!
  • lincike_: Szia! Épp most találtam meg a blogodat. Én is MonJardin, én is balkonkertészkedem és én is kipróbá... (2012.04.23. 11:17) Nem szeretem a tőzegcserepet
  • Gyömbérkeksz: Jajj, nagyon szépen fejlődnek, köszi! Mindegyiken vannak szép friss hajtások, már csak az kéne, ho... (2012.04.18. 12:57) Kaptam szamóca palántákat!
  • doroka: @manoful: Az enyém sem sokkal nagyobb, ekkor területen is meg lehet valósítani szuper dolgokat! :) (2012.04.18. 11:47) Vetés

Címkék

2012.03.30. doroka

A könyvek

photo 13.JPGSikerült beszereznem két könyvet ami segítheti a 3. emeleti kalandot. Az egyik igazán belevág a témába a címe: Konyhakert az erkélyen, a másik a Veteményeskert című könyv. A Cser Kiadó adta ki a könyveket. Az erkélyes könyvben az utolsó 10 oldal a legizgalmasabb, ott írnak a telepítés, gondozás, védelemmel kapcsolatban sok izgalmas dolgot. Remélem hasznomra válik.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kertaharmadikon.blog.hu/api/trackback/id/tr824350675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
-->
süti beállítások módosítása