HTML

Kert a harmadikon

Friss topikok

  • rpallagi: Remélem nemsokára learatod az idei első terméseidet! Ha segíthetek a kert tervezésében akkor hallg... (2012.05.21. 16:37) Lila foltok
  • pzta: Szia! Ha szabad megkérdezni, mekkora erkéllyel rendelkezel? Én is arra szánom magam, hogy kertész... (2012.04.23. 18:48) Sziasztok!
  • lincike_: Szia! Épp most találtam meg a blogodat. Én is MonJardin, én is balkonkertészkedem és én is kipróbá... (2012.04.23. 11:17) Nem szeretem a tőzegcserepet
  • Gyömbérkeksz: Jajj, nagyon szépen fejlődnek, köszi! Mindegyiken vannak szép friss hajtások, már csak az kéne, ho... (2012.04.18. 12:57) Kaptam szamóca palántákat!
  • doroka: @manoful: Az enyém sem sokkal nagyobb, ekkor területen is meg lehet valósítani szuper dolgokat! :) (2012.04.18. 11:47) Vetés

Címkék

2012.03.20. doroka

Az első csírák

photo 7.JPGNagy nap ez a mai, mivel kibújtak az első kis csírák a paradicsomok közül. Úgy látszik jól érzik magukat. Pont 7 nap kellett az első kettőnek. Úgy tudom, legalább másfél hét kell a paprikának. Most az a feladatom, hogy kicsit forgassam őket, mert ha csak egy irányból jön a fény, akkor nagyon ferdék lesznek.

Rendeltem még magokat a balkonkertbe. Szeretném a legtöbbet kihozni belőle!

Az új magok: 

Paradicsom
- „Cherry” sárga/ piros/ fekete/ fehér /narancs bogyójú változat 
-„Normal” normál és óriás bogyójú sárga/ zöld/ narancs/ fekete/ piros 

 Paprika
- „Chili” balkon egzotikusok: ehető dísz, enyhe, erős fajták
- „Fehér” édes paprika fajták 

 

Tomatillo (földicseresznye) zöld és lila fajták, Padlizsán kisbogyójú fajták, fehér és csíkos, Mángold, Metélőhagyma, Ruccola, Bazsalikom, Oregano, Ázsiai saláta 

A paradicsom, paprika, padlizsán, tomatillo növénykéket mindenképpen palántázni kell. Úgyhogy lesz még egy nagyobb köröm, de legalább addig belejövök.

 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kertaharmadikon.blog.hu/api/trackback/id/tr254327795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
-->
süti beállítások módosítása