HTML

Kert a harmadikon

Friss topikok

  • rpallagi: Remélem nemsokára learatod az idei első terméseidet! Ha segíthetek a kert tervezésében akkor hallg... (2012.05.21. 16:37) Lila foltok
  • pzta: Szia! Ha szabad megkérdezni, mekkora erkéllyel rendelkezel? Én is arra szánom magam, hogy kertész... (2012.04.23. 18:48) Sziasztok!
  • lincike_: Szia! Épp most találtam meg a blogodat. Én is MonJardin, én is balkonkertészkedem és én is kipróbá... (2012.04.23. 11:17) Nem szeretem a tőzegcserepet
  • Gyömbérkeksz: Jajj, nagyon szépen fejlődnek, köszi! Mindegyiken vannak szép friss hajtások, már csak az kéne, ho... (2012.04.18. 12:57) Kaptam szamóca palántákat!
  • doroka: @manoful: Az enyém sem sokkal nagyobb, ekkor területen is meg lehet valósítani szuper dolgokat! :) (2012.04.18. 11:47) Vetés

Címkék

2012.03.19. doroka

Várakozás

photo 6.JPGA leendő palánták már az ablakban várják a csírázást. Szerencsére sok napsütés lesz a következő napokban, úgyhogy minden esélyük megvan a növekedésre. A csírázáshoz az ideális hőmérséklet 25-30 ℃ körül van. Nálunk általában 23-24 ℃-os a lakás, de remélem így is sikerül majd. Az első napokban még zacskót húztam a növendékekre, de már nincs kedvem bajlódni velük. Esténkét csalok egy kicsit, mert átrakom a poharakat a fűtőtestre, nagyon szeretik a meleget, mivel nem fűtünk már intenzíven, így nem lehet bajuk. Arra kell figyelni, hogy ne száradjanak ki túlságosan.

Öntözéssel kapcsolatban úgy működünk, hogy mindig megvárom, míg kicsit kiszáradnak, és akkor öntözöm meg újra. Annyi vizet adok nekik, amennyit felvesz a föld, amint elkezd kijönni alul a víz, nem öntök többet. Már nagyon izgulok, hogy mikor látom meg az első kis csírát :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kertaharmadikon.blog.hu/api/trackback/id/tr634325364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
-->
süti beállítások módosítása